 
          óp d’r fiets.’
        
        
          ‘Waad ins Piet. Vier mósse óch zek meël
        
        
          mit neëme. Wie dunt vier dat?’
        
        
          ‘Doe kuns óp de sjtang van d’r fiets zitse en
        
        
          d’r zak meël hingerdróp.’
        
        
          ‘Vier broeche mieë wie inne zak..’
        
        
          ‘Ao in d’r sjtal sjteet nog ing kaar. Die kan-
        
        
          ne vier hinger an d’r fiets vasmaache.’
        
        
          D’r inne Sjwatse Piet jeet noa d’r sjtal. Heë
        
        
          kunt mit de kaar eroes.
        
        
          ‘Hei junt vöal zek meël óp.’
        
        
          ‘Maach de kaar mar jód vas.’
        
        
          ‘Joa, Piet en iech kan in de kaar zitse.’
        
        
          ‘Hod diech mar óch jód vas. Angesj vils te
        
        
          miech nog droes.’
        
        
          ‘En kiek doe mar jód oes, dats doe nit
        
        
          durch koele viers.
        
        
          ’Knoebele en boebele, iech zal diech losse
        
        
          hoebele.’
        
        
          ‘Doe liechs wal d’r Sjwatse Piet mit die sjun
        
        
          wöad.’
        
        
          Laachend junt ze op weëg noa de mölle.